maandag 30 mei 2005

Bookcrossing-sokken klaar

tenenKijk: de tenen van mijn nieuwste sokken. Net op tijd af! Morgen is de laatste dag van deze ronde van de six-sox-knitalong, vandaag heb ik de foto van de sokken gepost. Ik brei voor de lol van het breien van steeds weer een ander leuk idee, wat extra leuk is omdat over de hele wereld anderen ook met hetzelfde patroon bezig zijn. Er komen zo heel veel verschillende sokkenparen uit een beschrijving!

Een extraatje is de mogelijkheid een prijs te winnnen door vliegensvlug je sokken af te hebben na het uitkomen van het patroon, of door het heel creatief presenteren van je breisel. De prijs is een bol wol.

Met deze sokken-boekencombinatie win ik geen prijs (of de jury is in de war), maar het was wel aardig om wat boeken te zoeken die mooi bij de sokken kleuren ;-)
boeken tussen sokken

4 opmerkingen:

heintje zei

moohooi! echt prachtig.
iets voor de newsletter..? vleugeltjes verdienen?

Nandaaah zei

OOOH, ik ben nu al verliefd op je sokken. Stuur een foto naar BC!!

Patti zei

What fab socks! I love that idea...are the the Team sock pattern from 6Sox?

José zei

Yes, they are go-team socks ;-)