maandag 6 juni 2005

Prutswerk

Ze zijn mooi, ze zitten lekker, maar ze moesten vandaag dringend behandeld worden: de bookcrossingsokken. Vanwege problemen met de rek in het lettergedeelte, waar ik aan de achterkant de zwarte draden te strak had meegevoerd, heb ik al dat zwart achter het geel bij de eerste sok losgehaald en vlak naast de letters vastgeknoopt. Ik had beter moeten weten. Na de eerste was waren al die knoopjes eruit. Een voor een de draadjes met een fijne haaknaald weer ingewerkt en nu met textiellijm op hun plaats gedwongen. Wie niet slim is, moet maar grof doen!
Gelukkig had ik bij de tweede sok al een waarschuwing over knoopjes binnen en heb ik het daar anders opgelost: langere draden meegevoerd, grondig ingewerkt na het inbreien van de tekst. Daar is alles dus op zijn plaats gebleven.

1 opmerking:

Nandaaah zei

Aaah, da's toch wel zonde! Maar hopelijk blijft het toch goed, dankzij haaknaald en textiellijm!