zondag 24 juli 2005

Busbreisok

De afgelopen dagen was ik in Gent. Niet dat ik er bleef na de voorstelling, want dagelijks konden we met de bus heen en weer. Tijd zat voor een onderwegbreisel, maar te veel geschud voor ingewikkelde dingen. De ochtend voor de eerste rit heb ik daarom een sok opgezet waar ik niet bij hoef na te denken: rechttoe rechtaan tricotsteek, in Brasil 501. De eerste reactie in de bus was een verbaasde kreet: "Sokken breien! Wie doet dat tegenwoordig nog!" Ik bleek niet eens de enige die het juiste antwoord wist, maar wel de enige die regelmatig wat op de pennen heeft.

reisgenoot met mijn sokIedereen wilde wel even aan het garen voelen, en één reisgenoot ging meteen blij aan de slag met mijn sok. Ik heb hem toch snel weer terugveroverd. Na de kromme sokken voor hem en al dat babyspul voor anderen wordt dit lekker weer een paar voor mij!

2 opmerkingen:

Zevenster zei

gut, wat een leuk mens ben jij. Ik ben nu al uren op het net aan het kijken naar andervrouws WIPs en UFO's. zo komt er weer geen miet van mijn eigen projectjes terecht natuurlijk. Maar evengoed! Bedankt! voor leesplezier en linkgeweld. Ik ben nog wel even zoet heden.
7*

José zei

Jij ook bedankt ;-)
Vaak weet ik wel wie mijn posters zijn, maar hier tast ik toch in het duister... Dat van dat smullen van ieders creativiteit herken ik wel, ja. Heb jij ook een link waar ik mijn tijd mee kan vullen?