maandag 4 juli 2005

Dubio

Goed, ik heb weer een paar lieve kleine sokjes af, en dat grote blauwe paar bijna. En al doende krijg ik steeds meer ideeën voor andere kleinigheden. Intussen ligt daar alweer maanden die nog maar halve trui, die lekker warm gaat worden en voor de winter wel af mag zijn. Hopelijk gaat hij passen, daar ben ik niet zeker van, dus dat is een spannend project. Die ene making waves"-sok van sixsox wacht ook nog op een tweelingzusje. Bovendien heb ik de wilde paarse strengen liggen, veel plannen en veel materialen voor verschillende warme breisels met kabels en vlechten, en wil ik een Moebius-sjaal maken (of meer van dat soort dingen).
Wat zal ik eens gaan doen? Even wachten op de twee heel verschillende breiboeken die ik vrijdag bij Bol besteld heb, of gewoon maar doorgaan met afmaken en opzetten wat me in de kop komt?

Geen opmerkingen: