dinsdag 5 juli 2005

Restjesdag

katoenallerleinog meer
Pasgeleden kreeg ik een tas vol katoen, eerder kwam die tas met van alles, nog eerder haalde ik de doos restanten van zolder. Dan hebben we het nog niet over wat ik sinds de ontdekking van M+M en Wolhalla aan nieuws heb aangeschaft en over die keer dat ik in Utrecht ontdekte dat daar aan de Lijnmarkt maar liefst TWEE wolwinkels zitten. Vandaag heb ik de diverse niet-uitgesorteerde zaken weer eens uitgezocht. Wat veel acryl, toch wel lekker zacht, best nog leuke kleuren. Zou dit "katoen" helemaal katoen zijn? Ai, de volgende brandproef ga ik maar buiten doen, die synthetische toevoegingen stinken!

foto van patroonboekjeIntussen is het eerste boekje van Bol binnen, en heb ik een leuk jasje gevonden om van de bubbeltjeskatoen te maken. Straks de teen aan de grote blauwe sok maken, dan een klein geel jasje starten.

3 opmerkingen:

Arja zei

TWEE wolwinkels aan de Lijnmarkt? heb ik wol in mijn ogen zeker. vertel, verteeeel!

José zei

Modilaine ken je vast wel, dus misschien heb je tot nu toe langs de Vlijt af gekeken?

ecritures zei

ik krijg alijd zo'n zin om te gaan breien als ik zoveel verschillende bolletjes wol zie ;-)