vrijdag 29 juli 2005

Terugblik

pasfoto uit 1980Een beetje offtopic is het, dit oude pasfotootje. Want eigenlijk wil ik gewoon even laten zien hoe mooi ik al kan fotoshoppen. Wat vliegt de tijd, dit is alweer 25 jaar geleden! Daarom was het beeld haast verdwenen, en erg gevlekt. (Ja, veel erger dan je nu ziet.)

Zie je in de rechterbenedenhoek dat vest? Met een op mijn eerste rondbreinaald gebreide pas, wat nog een heel geworstel was, vlak boven de armsgaten. Mooi was dat vest, en het zat lekker. En toch is het ergens in de geschiedenis uit mijn garderobe verdwenen.

Een snood plan ontwikkelt zich nu... Ik heb een heleboel garen, zelfs nog wel wat van dat vest, ongetwijfeld. Zal ik? Binnenkort of later? Ja, vast wel. Ooit komt er weer zo'n mooi lekker vest van de pennen!

1 opmerking:

zoetegoed zei

schattig altijd die oude foto´s. Je hebt netjes gephotosjopt, ik zie er niks van dat het bewerkt is.