donderdag 4 augustus 2005

Lollipop-alarm!

mijn eerste opalsokkenMijn allereerste opalsokken heb ik gebreid van Lollipop 1009, en de restjes heb ik gebruikt voor het opvrolijken van diverse kleine schattige breidingetjes. Het werd meteen mijn lievelingsgaren.
Wat hoorde ik nu tot mijn grote schrik afgelopen zondag? De serie houdt op! Dat is wel zoals dat bij Opal gebruikelijk is, maar zo'n bericht zorgt toch voor een dreigende "cold turkey'. Gelukkig kon ik nog snel op de fiets stappen en een paar bollen scoren!
Foto's komen nog, ik ga nu eerst lekker breien :-P

3 opmerkingen:

Arja zei

maakt de komst van de nieuwe Opals bij Wolhalla het verlies van Lollipop 1009 wat minder moeilijk voor je?

nrrdgrrl zei

o jee. nou was ik net een beetje flink uitgekeken op de meeste zelfstrepers, maar lollipop vond ik nog steeds mooi.
gelukkig mag ik de komende weken hamsteren ;)

Arja zei

via weer een andere blog kwam ik terecht op http://www.angelyarns.co.uk

als het nou echt te moeilijk wordt kun je daar nog bestellen.