woensdag 24 augustus 2005

Nieuwe naalden

3 kleurige bollen Gisteren heb ik hem, na een lange wacht in de file, toch bereikt, de Beekbergse Wolhal, aanbevolen door Nrrdgrrl én in Apeldoorn, waar ik net moest zijn voor een uit-eten met de verrukkelijke dames (haha, nee, geen link!).
Ze hadden de breinaalden die mij nu helpen de Moebiussjaal zonder al te veel bochten te breien. Hoewel, eigenlijk neem ik die bochten nu gewoon wat makkelijker.

Maar buiten dat hadden ze ook weer kleuren (sokken)wol die nieuw voor me waren. Verhoudingsgewijs kwam ik toch nog met een klein tasje naar buiten: daarin een grote bol Meilenweit Fantasy en twee kleinere bollen Match. Heerlijk!

4 opmerkingen:

nrrdgrrl zei

oooh ja ik moet nog zomersokkenwol scoren! geen tijd geen tijd.

Nandaaah zei

Wat een leuke wol zeg!

croixdeguerre zei

leuke blog heb jij! doet me denken aan vroeger, toen mijn moeder verslaafd was aan breien En ja, bloggen is verslavend, ik heb het al gemerkt. Maar ach, ik rook niet meer, dus het mag ;-))))

rein zei

Hallo enthousiaste breier. Leuk dat je er zo mee bezig ben. Breien is inderdaad verslavend. Bedankt dat je bij de Beekbergsewolhal ben geweest. Ik hoop dat je tevreden over ons bent. Mocht je nog eens wat nodig hebben vraag t gerust of kijk op onze website. Die is helaas nog niet helemaal af. Staat er iets niet op dan kan je het ook per email (info@beekbergsewolhal.nl) vragen. Dan sturen wij het naar je toe en hoef je niet in de file te wachten.
Kom je ook naar ons 30 jarig bestaan op 23 september? Dan hebben wij weer vele leuke demonstraties en aanbiedingen.

Groetjes
Rein Suijker
PS. Weet je dat bij ons "Vrijdag Breidag" is. Dan zitten er vaak rappe vingers in onze winkel te breien en ervaring met elkaar uit te wisselen. Je bent van harte welkom.