zondag 7 augustus 2005

Overzicht?

Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus dan maar een opsomming van wat ik eigenlijk nog wil laten zien.
golven gemaaktDe making waves sokken zijn af en ze vormen zelfs een identieke tweeling, zonder dat ik er ook maar een centimeter garen van hoefde overslaan. Het regelde zichzelf. Het patroon kost tijd, maar ik vind het wel erg mooi.




Amble sockSixsox heeft weer een nieuw patroon, deze keer met een "Gansey"-patroon. Het wordt wat los allemaal, met deze steken en met M+M Vecta o naalden 2,5. Maar na de eerste paar naalden loopt het als een trein en ze zitten al lekker, als ik ze pas. Veel valt er nog niet te passen, ik heb pas 3 inch (patroon is in inches, dat volg ik gewoon, met mijn Babylonische centimeter).

Verder heb ik nog wat "gewonnen" bij E-bay. Het voordeel van E-bay tegenover de Staatsloterij: je hoeft alleen te betalen als je ook wat wint!

En last but not least...
Holy City!Via bookcrossing hebben we met een hele groep nog een prijs gewonnen, en wel 1.000 boeken. Ongezien gekocht, wat een verrassingen zaten er in die stapels! Dit is er een van: Jerusalem in kruissteek, voor als ik later van gekkigheid echt niet meer weet wat ik moet doen.

Geen foto, maar ook mooi: een heel oud boek over alle handwerken.

1 opmerking:

Nandaaah zei

Dus jij had nog een bruikbaar boek in je boekenpakket!