zondag 4 september 2005

E-baydieet

doos vol klossenIk heb het weer gedaan, maar het was voorlopig echt de laatste keer. Geboden op een paar partijen garen en "gewonnen". Het paste samen net in een bananendoos en het is dus véél. Maar wat ga ik ermee doen?
Een klein beetje verblind door mijn neiging om vooral garen te kopen met met een hoog percentage natuurlijk materiaal, vergat ik na te vragen wat de samenstelling van de aangeboden garens was. Blijkt het vrijwel honderd procent acryl te zijn. Maar niet getreurd, dat is vaak lekker zacht en het blijft goed op kleur. Het kostte ook weinig en het houdt me weer even bezig. Want:

drie bollenMet wat beleid zijn de heel dunne draden die er ook volop in de doos zitten, tot leuke melanges samen te rollen. 2, 3 of 4-draads proeflapjes op dezelfde naald gebreid geven hiermee heel verschillende en prettig aanvoelende resultaten.
Ik ben voorlopig weer van de straat ;-)

2 opmerkingen:

nrrdgrrl zei

sóms is het maar goed dat ik overal een eind vandaan woon. anders was ik vast al eens iets gaan proberen op ebay...

yvonnep zei

het ziet er zo aantrekkelijk uit, josé...