donderdag 15 september 2005

Kreadoe!

in het breicaféEergisteren opende de Kreadoe, gisteren was ik er voor het eerst. Nu kan ik haast niet wachten tot het morgen is, want dan mag ik weer.

Echt een belevenis, breien met zijn allen in een speciaal daarvoor opgebouwd blokhutachtig breicafé naast de wolstand van Lambert de Groot. Ik had nog nooit van ze gehoord, maar des te leuker was het om in de bakken te mogen zoeken naar de meest aansprekende garens uit hun assortiment. Van "grote steken snel klaar" tot pietepeutergaren, van angora tot zuiver plastic, het was luilekkerland.

Belangstellenden kwamen vertellen dat ze vroeger ook veel gebreid hadden, of kwamen vragen waar en wanneer de groep bij elkaar komt. Steken voorgedaan, veel gepraat, zelfs nog een flink stuk gebreid!

6 opmerkingen:

Arja zei

jaaah leuk, ik ben er morgen ook weer. koekje erbij, net echt. mooie foto's trouwens, mag ik er een jatten voor mijn blog? oh nee, ik link gewoon naar de jouwe, veel makkelijker :o)

Nandaaah zei

Tja, dit jaar heb ik geen vrijkaart gewonnen, anders was ik ook naar de kreadoe gekomen hoor. Maar eigenlijk mag ik ook niet te veel geld uitgeven, dus heb ik er ook niets te zoeken ;)

Miriam Tegels zei

Hoi Jose, KREADOE was leuk vrijdag! Heb je nog nieuwe foto's gemaakt en zou je mij die kunnen mailen? Alvast bedankt, tot ziens bij een volgende S&B !!

Nederlass zei

Koekje d'rbij?
Was erg gezellig op de KreaDoe. Zo leuk om al die "Amsterdamse koppies" eens te zien!
Hopelijk ook tot ziens in Utrecht.

Ik eindig met Bob Ross:
Happy knitting and God Bless,

MJ ;)

yvonnep zei

ik wou dat ik ook kon breien....:-(

Arja zei

is het je nog gelukt de sokjes voor dat lieve meissie af te krijgen? je omschrijving van haar status was prachtig discreet: euh, zij komt in aanmerking voor minisokjes, zullen we maar zeggen.