maandag 31 oktober 2005

Dit is geen rose

lichtbordeaux?Een tijd geleden verfde ik wat paars en de andere vier tinnetjes verf lagen nog steeds te wachten. Vandaag was de kleur bordeaux aan de beurt. Wat hier nu hangt is dus niet rose...
Diep donkerrood is het niet geworden, hoewel in een van de strengen die ik verlopend heb geverfd wat helderder rood lijkt te zitten. Toch komt het allemaal uit dezelfde pan, net als het rose hemd, niet in beeld, want in de soep gegaan na het maken van de foto.

Wat ik met al die rose/rode/roserood-verlopende wol ga maken? Net als met zoveel hier: dat zie ik later wel.

10 opmerkingen:

José zei

Gnagna, zoon vreesde dat ik een cheerleaderteam ging samenstellen, toen hij dit zag hangen ;-)

yvonnep zei

't Is geen rose, maar ook geen bordeaux. Wel weer mooie kleur en stoer, zeg, je eigen wol verven.

nrrdgrrl zei

hemdsoep??

Lies zei

ik word benieuwd naar die soep! (of naar het hemd)

José zei

Die soep, dat was een tinnetje Dylon volgens de gebruiksaanwijzing klaargemaakt.
Het hemd is niet rose, al ging het de soep pas in toen ik dacht dat die al was uitgewerkt - alle wol kwam er steeds lichter rose uit, tenslotte - maar donkerbordeaux, bijna bruin.

zoetegoed zei

Volgens mij herken ik die wol. Komt die van een koon uit het noorden? Heb je er al eens iets mee gebreid? Vind jij 'm zacht?

me myself and i zei

how about a post in english?? ;))

José zei

@Zoetegoed: ja, het is een koon van Yvonne uit het noorden. Hij wordt zachter van verven en wassen, maar blijft stevig. Wel lekker.

José zei

@me myself and I: well, this blog is in Dutch...
Some people cheer up because it is in Dutch, some do not understand the texts, but can still see the pics. If (ever, laaater) I have more time, I might make this blog bilingual (as in Dutch AND French ;-) )

Jenn zei

Looks great :)