woensdag 12 oktober 2005

Terug van weggeweest

recht uit de kofferOp vakantie naar warm Spanje met een tas vol wollen breiwerkjes, het moet niet gekker worden. Jammer genoeg was ik de lichtblauwe knoopjes vergeten in te pakken, zodat sokkenwoljasje #2 in erbarmelijke staat mee terug kwam.

gefatsoeneerdEen strijkbeurt en vier knoopjes later ziet het er wel uit om op te vreten. Maar ja, al die draadjes in je mond ;-)





mozaieksokOok de nieuwste Sixsok was mee op reis. Om precies te zijn: de beschrijving daarvan. Ik heb hem in Frankrijk opgezet en steeds als er even gelegenheid was een klein stukje gedaan. De tweede maak ik in spiegelbeeld, door het telpatroon aan de achterkant over te trekken en dan omgekeerd te breien.

Nu net begonnen: een dwars mutsje voor bij jasje #2. Wordt vreemd, is nog niet in fotografeerbaar formaat.
En Moebius heeft er maar krap een centimeter bijgekregen, die komt later wel weer eens langs.

3 opmerkingen:

Berthi zei

Hoi Josee,
Ik ben al verschillende keren op je weblog geweest om een blik te werpen op al je mooie breiwerkjes. Ze zijn schitterend, met een verscheidenheid aan kleurtjes. Super! Misschien zie ik je vrijdag op de handwerkbeurs.
Groetjes, Berthi

yvonnep zei

ik zucht maar eens... wat ziet dat er leuk uit!

Lies zei

Welkom terug in den lande! Het weer doet haar best om de overgang makkelijk te maken :-)
Je bent wel productief geweest! Lambert zal blij met je zijn.
Lie(f)s