woensdag 19 oktober 2005

Wunderbar onverantwoord

zes nieuwe kleurenWat doet een verslaafde als het krap wordt in de kas? Nieuwe voorraad aanschaffen, ja. Zeker als wordt beweerd dat het niet kan, zo'n Opal Abo bestellen als je in Nederland woont. Maar naar verluidt heeft bij de firma Tutto een verandering in de administratie plaatsgevonden, en het is nu mogelijk, dat blijkt.

Het is met recht een verrassingspakket: ik wist niet wat er in zou zitten, ik weet nog niet wat voor patroon deze garens opleveren. Dat wordt uitproberen...

Zes uur later: het vervolg. Ik kreeg net een mail van het Tutto-team, dat ze tegen hun afspraken in gingen door me te leveren, dus dat ze dat niet meer doen. Nu de volgende ronde: mag de importeur het straks wel? Dan gaan we naar haar!
En anders? Naar onze Duitse breivriendjes en -vriendinnetjes toch zeker!
Of naar een afkickinstituut.

5 opmerkingen:

Lies zei

oooohhh... als het in Nederland verkocht gaat worden, zo'n abo, doe ik het ook vrees ik.
Overigens was de belangstelling voor je droomhuisje op Fair Isle overweldigend, las ik vandaag op www.wendyknits.net

José zei

Niks te vrezen, der Wolfgang heeft besloten dat het alleen binnen Duitsland verkocht wordt. Zelfs aan Wolhalla leveren ze het niet.
"mijn" huisje, ja, dat mocht ik willen! ;-)

Nederlass zei

En toch vind ik het flauw. Zowel van Tutti als van Wolhalla.
Ben ik ff blij met mijn Duitse vriendin! ;)

Arja zei

hm best veel roze zeg :)

Lies zei

*zucht*
Ik wil ook een Duitse vriendin!
Lie(f)s
(illegaal aan 't bloglezen onder werktijd)