dinsdag 8 november 2005

Noodlot

naar souvenirkoren.nlHet kost haast letterlijk bloed, zweet en tranen, deze onderneming, maar over drie weken is het opeens voorbij, dan zijn de weekends niet meer gevuld met repetities en zijn de voorstellingen allebei geschiedenis. Intussen moet ik voor zondag mijn kostuum nog afmaken.




operakostuumGisteren dus maar eens fluks de dikke naalden en het sombere garen ter hand genomen. Ik ga namelijk als dweil...
Nee, dat niet, mijn rol is gewoon deel van de meute, mijn eigen verhaal blijft mijn eigen geheim (tenslotte zijn de brandstapels in de tijd van dit verhaal nog maar nauwelijks afgekoeld), dus ik val niet op, in mijn jakje van oudedameshaarkleurig garen uit de intussen bekende e-baydoos.

2 opmerkingen:

astridpersons zei

hoi jose.
ik vind het een geweldig mutsje. Mooi garen trouwens: wat is het?
groeten,
astrid

José zei

Fortissima socka colori.