zondag 13 november 2005

Zijsprong

kapotte naaldBreiend aan de laatste naald van mijn operavestje, viel naald maatje 9 (bouwjaar 1970?) uit mijn handen op de betontegeltjesvloer (uit 1930?), wat een ongelukkige combinatie bleek. Ik brei nu al 41 jaar, maar een breinaald kapot laten vallen had ik nog niet eerder gedaan.

Afijn, vestje is toch af, zie dweil hieronder. Een medesopraan vond het spontaan een erg leuk vestje (hm, zal ik het aan haar verkopen na de voorstelling?), de regisseur vond het eigenlijk wel wat voor de bedelscène, terwijl ik het voor in de kroeg had bedoeld.

Wie wil zien waar het uiteindelijk gedragen wordt, kan in Tilburg komen kijken op 26 en 28 november. (Hehe,daar heb je die zijsprong dan toch.) Kijk maar in de folder waar je de kaarten kunt bestellen...

1 opmerking:

Berthi zei

Op 26 en 28 november al? Wat spannend!
Jammer dat ik niet om de hoek woon!