dinsdag 27 december 2005

Bijna af (tweede ronde)

trui van Toison, BdFHij was bijna af en ik heb hem al aangehad, zij het met een wapperend achterpand omdat de zijnaad pas als laatste aan de beurt komt. Maar wat zag die boord er beroerd uit, te breed van onder, te strak van boven, bloezend voor, klokkend achter, you name it, it had it. Dat moet opnieuw! Dan maar eens wel braaf de breibeschrijving volgen, wie weet helpt dat.

Het is een heel gepeuter met dit garen, om iets uit te halen. Voordelen heeft dat natuurlijk ook: als je een steek laat vallen, blijft die gewoon op zijn plek liggen, zonder diep weg te zakken, dus ik heb ze allemaal nog. Dat is een hele troost :-P
Wat zou ik er nu meteen graag aan verder gaan, maar ja, werk wacht. (Dit bericht toch maar snel even afsluiten dan.)

5 opmerkingen:

Berthi zei

Op de foto zie je er helemaal niets van dat de boord beroerd is. Ik zou zeggen.....perfect!
Als je de breibeschrijving niet volgt heb je wel een unieke trui!

José zei

Nee, natuurlijk zie je dat niet, ik heb had er net afgehaald :-D
Nu zit er een nieuwe boord op, die past beter.

yvonnep zei

Heel eerlijk gezegd zie ik het oude boord niet en het nieuwe ook niet... maar ik vind het een mooie trui, mooie kleur!

José zei

Hm, nieuwe poging, want "ik heb had er net afgehaald" is ook geen echt leesbaar Brabants, natuurlijk.
Ik HAD HEM er voor de foto net afgehaald en HEB HEM na de foto opnieuw gebreid. Daar komt nog wel een plaatje van, mogelijk zelfs met de echte kleur: helaas minder fel, wat grijzer, maar toch wel paars.

Berthi zei

Ja Josee, nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar dé boord.