maandag 5 december 2005

Dagje uit

13 bolletjes acryl met zijde50% alpaca, 50% woltijger met oranje wolgroen pluis, 10% kid, 10% mohair, rest synthetisch

Ik had echt niks nodig, vertelde ik mezelf voor ik naar Lammy ging, op breireis met een paar andere SnB-dames.
Maar ja, wat doe je als je voor bijna niks een aantal verweesde bolletjes tegenkomt, 50% alpaca en 50% wol? En voor nog veel minder een heleboel acryl met zijde in prachtkleuren, en zachtoranje in 100 procent wol? En bijna gratis een bol mohair? En sokkenwol in net die kleur grijs die nog nodig is voor de nieuwste sixsox?
Mijn voorraad is nu wel weer op peil. Jammer eigenlijk, want eind deze maand hebben ze een echte uitverkoop. Zal ik voor die dagen mijn agenda maar flink vullen met activiteiten ver uit de buurt?

Intussen brei ik nu aan vijf projecten, waarvan er een paar bijna af zijn. Daarvan dus binnenkort weer nieuws.

7 opmerkingen:

Berthi zei

Wat een mooie kleurtjes!!!

yvonnep zei

Dat groene mohair...prachtig

Harvest Moon zei

Mmm, mooie wol! Waar zit Lammy? Ik ben altijd op zoek naar goede wol-adressen.

José zei

Lammy Yarns, slibbroek 22, Hilvarenbeek.

Carla van Doorn zei

Hoi José

Ook ik ben zo blij met mijn goedkope wolletjes. (Carla dus....en niet Hilly;-)Je hebt het goedkope zijde-acrylgaren prachtig gefotografeerd! Ik ben er ook zo blij mee.Wat een mooie kleuren hè? Ik wist ook nog een paar mooie katoentjes te bemachtigen.....dit wordt heerlijk "kerst-breien"

Liefs Car en heel veel breiplezier

astridpersons zei

tjeetje, jij houdt er de vaart ook goed in zeg. Zag ik het nou goed: hebben ze bij die dealer van jou ook opal?
groetjes,
astrid

José zei

Vaart in het bijhamsteren, ja.
En nee, Opal hebben ze niet, maar die oranje wol lijkt net (niet) bij de tijger te passen (moet ik nog even uitproberen), daarom mochten ze vast samen op de foto.