dinsdag 31 januari 2006

Kijk nou!

SnB-logo by YahoogroupsIk moest even iets opzoeken in een van de Yahoogroepen waar ik lid van ben, en ik ging daar heen via de Yahoo beginpagina. Daar zie ik dat Yahoo op de voorpagina "Stitch 'n Bitch" als hoofdgroep heeft staan, waar je beslist eens moet gaan kijken. Ik schrok al, want ik was bang dat SFSE het recht gekaapt had op het voeren van die term, maar tot mijn blijde verrassing komen alle 1701 breigroepen binnen Yahoo er keurig naar boven!
Yahoo heeft dus wel, volgens hun eigen normen, groepen gesloten die de term Stich 'n Bitch in hun naam voerden, maar erkent zo toch dat ze SFSE eigenlijk geen gelijk geven. Dat geeft de burger moed!

Een dag later:
Helaas, "Stitch 'n Bitch" heet nu "Nifty Knitters", op bovenstaande beginpagina. Is Yahoo een tikkie terug gestapt?

4 opmerkingen:

Gayathri Viswanathan zei

so you speak english??

José zei

Yes, but this blog is in Dutch ;-)

I read this question before, so I promised that, if ever I have more/much time left, I will consider making it bilingual. Dutch and French? ...

yvonnep zei

klopt de beginpagina nog wel, José of ben ik gewoon te laat.

José zei

@ Yvonnep: zie mijn toevoeging van een dag later ;-)