maandag 30 januari 2006

Tip voor magere koukleumen

gezellig vestBen je te mager en heb je het koud? Dan is dit de gouden tip: brei een lekker warm vest van pluizige wol, op dikke pennen, in patentsteek. Dat voegt een paar graden en in elk geval visueel vele kilo's toe...
Het vest is sinds gisteren af, zit heerlijk, maar staat voor geen meter, dus het hangt daar nu, in de hoop dat het dan langer wordt en dat de lengtestrepen die de patentsteken vormen hun afkledende werk beter zullen gaan doen.

4 opmerkingen:

berthi zei

Mooi vest. Als ik zo'n vest aan zou trekken, dan zie ik eruit als een klein michelin mannetje!

yvonnep zei

Zie commentaar van Berthi.

José zei

Dames, de praktijk valt mee!
met wat zwarts eronder en het vest niet dichtgeknoopt, is het prachtig.
Het langer worden gebeurt tot nu toe alleen bij de mouwen, maar we wachten de rest nog maar even af ;-)

Nandaaah zei

ik ben wel te mager, maar heb het nooit koud. Ik loop altijd in mijn korte mouwen rond, en iedereen vraagt zich af waar ik de warmte vandaan haal. Niet uit de dikke vetlaag iedergeval..