woensdag 15 februari 2006

Kleintjes klaar

petticoat en uni, maat 27Zo, dat gaat wel vlot, een klein paar tussendoor, zonder ingewikkelde patronen. Het enige ingewikkelde aan dit paar was het opletten waar de streepjes kwamen, omdat ik niet genoeg garen had om domweg door te breien. Dacht ik. Want ik heb vanmorgen de afgewerkte stukken opgeruimd, alle naalden weer op maat geordend, alle tasjes en mandjes met onderhanden breisels geschoond. En toen kwam ik #$@%! nog een paar kleine bolletjes tegen, die ik voor/na/tussen sok 1 en 2 van mijn grote paar apart had gehouden.
Nou ja, die zitten dus nu in de zak met de kleine bolletjes, waar ze vast wel weer eens uitkomen. Voor het volgende paar hugs and lovesocks?

2 opmerkingen:

berthi zei

Mooie sokken voor een mooie aktie!

yvonnep zei

Leuke actie...