maandag 13 februari 2006

OT: een lijstje

Ik kreeg de spreekstaf aangereikt van Astrid, en had hem op mijn bureaublad laten liggen tot ze net vroeg hoe het ermee was. Bijna af, was het, maar ik zat met het doorgeven en met de locatie: dit is niet de plek voor zo'n lijstje, want ik brei het niet, maar om mijn andere blog (nieuwsgierig? Link staat links.) er nu voor te reanimeren is teveel eer. Dan dus toch hier, als OT-tje.

De spreekstaf
Vier (vakantie/studenten-)baantjes die ik ooit had: verkoopster bij de dorpsbakker; kamermeisje in een hotel; counterserveerster bij Bijenkorf Den Haag; bejaardenhulp via het Witgele Kruis.

Vier Films die ik niet vaak genoeg kan zien: Thelma & Louise; Una giornata particolare; the bridges of Madison County; Les uns et les autres.

Woonplaatsen: Oisterwijk, Rijswijk, Den Haag, Netersel, Ens.

TV programma's: geen enkele waar ik voor thuisblijf. Ik neem ook niks op, maar doe wel bijna dagelijks een zaprondje, blijf dan vaak steken bij Belgische quizzen, zonder reclame tussendoor, zonder al te veel gezever, met humor. Eh, en beauty and the nerd, en Shouf shouf de serie. Allebei lekker flauw, allebei lekker kort.

Vier Concerten:Die Jahreszeiten, Händel; Alderliefste; Dave Bowie:Scary monsters; Mattheuspassion.

Vier Vakantieplaatsen: Oisterwijk, Parijs, Joia, De Berenweide.

Vier Websites: Stitch’nBitch.nl; Wolhalla; Bookcrossing; Wikipedia

Vier Lekkernijen (Vier maar? Daarom hebben ze een Hoofdletter, zeker?): sla, soep, thee, calamares.

Plaatsen waar ik liever ben dan nu: ik ben graag thuis, maar dat voel ik me in Frankrijk nog meer, dus…

Vier Bloggers die ik de spreekstaf doorgeef:
Ja, op deze vraag is de staf een hele tijd blijven haken. Iedereen is al aan de beurt geweest, vrees ik. Wil een viertal enthousiaste bezoekers doorgaan? Zet maar even in een commentaar dat je het doet, dan kom ik binnenkort kijken! En bedankt alvast, natuurlijk ;-)

4 opmerkingen:

astridpersons zei

leuk! maar: de berenweide? Ens? Helaas doen je links het niet, anders had ik alles van deze excotische plaatsen willen weten.

José zei

Grrr!
De moraal van dit verhaal: maak nooit een kladje in Word, om dat dan gewoon in je blog te plakken, want Word en html gaan echt niet samen. (En blogger ziet dat niet, terwijl je wel netjes een waarschuwing krijgt als je helemaal zelf een fout in je codes hebt getikt.) Ik heb net alle andere links ook gerepareed, hèhè!

ecritures zei

uhm, gooi je hem mijn kant op?

yvonnep zei

Ook jij moest er aan geloven...leuk