donderdag 23 maart 2006

Tijgerstappers

tijgersokjes Niet voor de babywaslijn, maar voor een bekende baby, nog veel leuker eigenlijk!

Ik heb het wel een beetje gehad met de zelfpatronende garens, en deze lijkt helemaal niet op een tijger, dus ik vind het zelf weer eens niet zo'n succes. Maar het komt uit een goed hart.

Ik heb nog best veel van dit garen over, maar ik heb ook verschillende kleuren die er goed bij passen, dus ik ben niet veroordeeld tot het maken van tijgersokken voor mezelf of van hele stapels babytijgersokjes voor de waslijn, maar ik kan lekker gaan combineren. Hoe? Wordt ooit vervolgd!

5 opmerkingen:

yvonnep zei

Leuk, leuk, leuk...

Arja zei

hoeveel kleine tijgertjes zou je eigenlijk kunnen maken uit één bol?

ze zien er hartstikke lief uit!

knittingajour zei

mooi gemaakt! En ik vind het zebra garen ook niet op een zebra lijken...

Berthi zei

Ze blijven leuk de tijgersokjes!!

Arja zei

ik zag je tijgertjes ook al op de wolhalla site.