zondag 2 april 2006

Nu dan

witte wolDames toch! Denken jullie, dat ik onzin ga vertellen, alleen omdat het 1 april is? Voor onzin heb ik helemaal geen reden nodig, hoor.
Maar om bij het onderwerp te blijven: ik had geen foto van vóór de was, dus heb ik op en naast het gewassen lapje twee draadjes gelegd die niet mee in de machine zijn geweest. Dramatisch, nietwaar?

Verdere studies hebben me al de nodige theorie opgeleverd: veel meer azijn erbij en veel langer laten pruttelen in de magnetron. De andere theorie, dat het klaar is als het sopje helder is, was blijkbaar niet helemaal juist, dus wie weet hoe het hiermee gaat.

6 opmerkingen:

froukje zei

Durf het bijna niet te zeggen, maar dus toch maar: ziet er prachtig uit, die "mistige" kleurtjes

astridpersons zei

joh: veel mooier zo! lekker laten bleken in de wasmachine: ik vind het zo echt mooier!

Berthi zei

Dramatisch........ valt toch hartstikke mee! De kleuren mogen er zijn! Ik sluit me bij Froukje en Astrid aan.

heksiina zei

Deze niuwe mouwen zijn "multiuse"-mouwen ;)

José zei

Ja, maar...
Die zachte kleurtjes worden de volgende keer in de was vast nog onzichtbaarder. De bedoeling is juist dat het in de wasmachine blijft zoals ik het bedacht had, niet dat het dan opeens onzichtbaar wordt.
Het verfresultaat mag ook best heel pastel zijn, maar dat moet het dan wel blijven en niet meteen verdwijnen.

U hoort nog van me!

yvonnep zei

Ja, ik snap het. Ik wilde me eerst aansluiten bij de mistige kleurtjes, want die zijn mooi, maar als per wasbeurt steeds meer kleur verdwijnt, dan is het niet leuk. Ga je op een gegeven moment een workshop geven?