vrijdag 21 april 2006

Sitting in the shadow of love

shadowoflovesockKijk wat een keurige grijsgestreepte sokken ik voor hem breide!

En zie dan hoe leuk je de hartjes kunt zien, als je voorbij zijn kuiten naar beneden kijkt.
Het was een heel project, en er waren nogal wat eindjes af te werken toen ze eenmaal klaar waren, maar ik ben blij met het resultaat. Lekker aanvoelende combinatie van Lammy 'footing' en M+M 'vecta', die ik in een andere kleurcombi ook voor mezelf eens ga maken. Zonder hartjes.

shadowoflovesock2

5 opmerkingen:

Berthi zei

O, wat zijn ze mooi!!!

kathy in oceanside zei

josee -- your socks for your husband are very handsome. My husband would like some just like that. I hope to make some socks for CIC now that my Sixth Sense socks are done. I will post the picture later today.

Kathy in Oceanside

heksiina zei

Ik heb meer in Nederlands schreijwt in een oude teks in mijn blog (Naam: vilt).

En nou mat ik vrage meer van mijn roommates wat schreivst in mijn commentdelen.

yvonnep zei

Top!!!

mary's blog zei

Mooie sokken.
Deze heb ik ook al gemaakt.
Ria