dinsdag 30 mei 2006

Allemaal inhaken voor water

I Knit breit een rivier, kijk maar hier, en iedereen mag meedoen. Ik las het net bij haar en bij haar en nu zie je het dus ook al hier. Dat zal een stroom lapjes geven! Nog geen foto gemaakt, want ik moet nog opzetten, maar ik ga zo dadelijk meteen een blauw garen kiezen uit de voorraad.
Zie je wel, je moet alle kleuren in huis hebben, voor noodgevallen zoals dit, bijvoorbeeld!

Update, 1 juni:
blauw lapjeZo, dat was snel gebreid, voor de gelegenheid met een Britse-eilanden-patroontje erin. Alleen werd het al tijdens het breien steeds breder, dus heb ik het gewassen en op 15 x 15 centimeter vastgeprikt op de strijkplank. Daarom kan ik 'helaas' niet strijken, vandaag.

3 opmerkingen:

Berthi zei

Inderdaad, je hebt nooit teveel wol in huis!

yvonnep zei

Hoogst noodzakelijk. En van elke kleur moet je ook meer varianten hebben. Voor elk noodgeval één. Leuk dat je meedoet.

yvonnep zei

Wat mooi, dat ingebreide... ik brei maar een simpel lappie...