maandag 29 mei 2006

Schapen veroorzaken zwijnestal

wol van SchwarzkopfZucht, diepe zucht, kijk nou eens: zoveel moois uit een schapenvacht, daar wil je toch alsmaar mee doorgaan?

Maar, helaas, als ik mijn blik eens op mijn omgeving richt, zie ik hoe het er intussen in de rest van het huis uitziet: tussen de schapenproducten is het een zwijnestal. NU dus de stofzuiger eens pakken, en hup, aan de (Franse?) slag!

Foto-onderschrift: een strengetje van de lamswol van het Schwarzkopfschaap, dat in Ostfriesland woont. Alleen uitgeplozen voor het spinnen, mijn handen glommen er helemaal van, toen getwijnd en in een kluwentje in het sop gedaan. En dan heb je dit dus!

3 opmerkingen:

Gabi zei

Ja leuk hee? Ben ook opnieuw verslaafd geraakt en vind het heel vervelend om tussendoor af en toe(???)te gaan werken
Ik volg je vorderingen ook bij de spingroep. mvsasf

Berthi zei

Prachtig resultaat!

yvonnep zei

José, het is in een woord práchtig! Het ziet er zo zacht uit.