dinsdag 9 mei 2006

Streepjes

twisted sisters improvisatieTussen wat verplichte nummers door in de zon zitten en helemaal niks doen is me tegenwoordig onmogelijk. Ik ben echt zwaar verslaafd, kan niet meer zonder iets in mijn handen zitten. Dus ren ik steeds snel richting breitasje (in mijn geval: maatje toilettas) om toch weer 'even' een paar toeren te doen. Dat resulteert in deze maat al snel tot weer een nieuw paar.
Met dank aan Hetty deze keer, die dit patroon in het groot aan het breien is, en me op het idee bracht. Een beetje uit het Twisted sisters' boek, een beetje van sixsox: de hiel en de extra ribbels komen uit het sixth sense sock-patroon.

Het wordt zo langzaamaan tijd om al dat kleins te gaan versturen. Gelukkig heeft zich in het noorden van het land een nieuwe kleine-dingetjeskandidaat* gemeld, dus ik hoef nog niet meteen aan de cold turkey ;-)

* Weer een goed doel, het zwangerschapsvirus schijnt wat overgewaaid.

3 opmerkingen:

Rineke zei

Hoezo huiver? Ik vind ze leuk, Josee!

Breien in Berkel e.o zei

Een stoere combinatie zo. Ik vind ze leuk!

Berthi zei

Ik sluit me aan bij de twee andere dames.