donderdag 1 juni 2006

Geen pomatomus

pomatomusIk heb er een foto van genomen, nog net op tijd: ik had opeens zo'n zin om die rotpomatomus uit te trekken! Het was geen gezicht met die kleuren en die ribbels, en al die gaatjes zijn ook niet wat ik wil, en het schoot niet op, natuurlijk vooral omdat ik er geen zin in had.
Het patroon is best leuk, misschien maak ik hem nog ooit in een effen versie. De meerderingen worden dan beslist anders, zodat ik niet van die gatensokken krijg.

Dit is lekker! Geen lelijke sok die ik tegen mijn zin zit verder te breien, de hele bol weer ter beschikking voor iets waar hij beter bij past. Nog beter: de volgende sixsok is ook niks, die sla ik over, dus wat een zee van tijd lijkt er opeens voor me te liggen :-)

2 opmerkingen:

Arja zei

ha, dat lucht op!

yvonnep zei

Precies, dat lucht op! Je gaat toch niet tegen je zin zitten breien?