donderdag 1 juni 2006

Knuffeldoos

doosje wolstrengenOf ik net als zij al de neiging had mijn zelfgesponnen wol de hele dag te aaien, te knuffelen en aan de hele familie te laten zien, vroegen ze me bij de spingroep. Vandaar meteen een plaatje van de knuffeldoos, die de hele dag in mijn buurt moet blijven om in te graaien en naar te kijken.

Die kleuren he, dat is nog niet wat ik wil. Foute kleuren geworden, die nou eens wel in de wol blijven zitten. Het is ook altijd wat!
Maar ook de gekke kleuren komen vast nog eens van pas, want ik heb gisteren een weefgetouw gekregen...

2 opmerkingen:

yvonnep zei

Nou kun jij die kleuren wel fout vinden, maar ik vind ze helemaal tegek. Zeker dat groen.

Berthi zei

Ook nog een weefgetouw.....! Veel succes!
De kleuren.....op dat groen na zijn ze toch prima!