dinsdag 6 juni 2006

Prijzenparade

drie prijsbollenJa, dat is waar ook, jullie hadden nog een uitslag tegoed: mijn 13 paar minisokjes hebben in een nek-aan-nekrace (20, 14, 13 en 12 paar ingstuurd) de derde prijs gewonnen: drie bollen Opal! Dat was dus akelig spannend geweest, als we het van elkaar geweten hadden. Nu was het ook spannend, maar we (die elkaar niet kennen) wisten natuurlijk niet van elkaar hoe dicht we in elkaars nek zaten te breien.

Op de foto heb ik een beetje gesmokkeld, want het kleurigste breiwerk had ik al onderhanden. Het is wel in hetzelfde garen als een van de prijsbollen. De tijger heb ik een paar dagen geleden opgezet, als snelle tussendoorsok ter ontspanning. (Spinnen is ook ontspannend, maar vooral als je het al zo goed kunt dat de draad wordt zoals je hem wilt, grrr...) En de derde past prima bij een aantal van de effen bollen in mijn voorraad, maar mag daar even tussen blijven knoedelen tot ik weet wat ik ervan ga maken.
Intussen kijk ik er af en toe naar, en knuffel ik de hele berg ;-)

1 opmerking:

Berthi zei

Gefeliciteerd met je derde prijs!