zaterdag 9 september 2006

Gesmokkeld

tweelingsokken?Kijk, zien ze er niet precies hetzelfde uit! Toch zijn er verschillen. Niet alleen heeft de ene zeven ribbels aan de bovenkant en de andere maar zes - hoe dat komt, weet ik niet, ik dacht dat ik alles precies gelijk deed bij sok 1 en sok 2, maar ja, ik breide ze na elkaar en niet tegelijk - ook de hielen zijn verschillend.

 geen tweelingsokken?En dat terwijl ik op exact hetzelfde punt ben gaan opzetten en op de toer nauwkeurig heb geteld en gemeten voor ik aan de hiel begon. Dat kon ik niet op me laten zitten, dus ik heb net zolang gefriemeld tot ze weer gelijk leken.

2 opmerkingen:

Tijm zei

Herkenbaar. Het is soms net of het breiwerk ook een eigen leven heeft.

zoetegoed zei

Gelukkig ben ik niet de enige met een afwijking ofwel afwijkende sokken. Terwijl die van jou normaal toch heel netjes hetzelfde zijn!