zaterdag 23 september 2006

Sockwars: start & finish...

De sokkenoorlog is begonnen, maar het bijbehorende forum blijft voorlopig een technisch raadsel voor me. Nou ja, mijn aanvaller en mijn slachtoffer zijn bekend en hun mailadressen ook, dus voorlopig kunnen we aan de slag. Al vrees ik dat mijn aanvaller al klaar is met haar wapen...

Edit: Jawel, Joni heeft haar pakje met mijn sokken al op de post gedaan. Ik kan haar maandag die voor Joyce (nog niet af) pas sturen, en dan moet de oceaan nog overbrugd worden, heen en terug. Maar ik heb het idee dat dat tegelijkertijd mag.

Bilingual for the sake of this war ;-)
Sock Wars started today, but the forum that is linked to the game is remaining tightly closed, to those of my skill level, anyway. No problem there: my assassin and my victim are already known to me, so we can cast on and prepare our weapons. I'm afraid my assassin was very fast, though, and is now on her way to the post office...

Edit: And indeed: Joni shows the receipt from the postoffice: she already got my socks mailed! So now I will have to send Joyce's socks (in progress) to her. Which will not happen before Monday, and both 'boxes of doom' still have to cross the ocean, but as far as I understood, they may do so simultaneously.

4 opmerkingen:

Joni zei

I took pictures when I mailed the Box of Doom, and I'll post them to my blog in a few minutes. You will soon get to see the face of your assassin. ;)

jenneke zei

Hallo Jose, ongelooflijk dat je moordenaar haar sokken al af heeft! Ik ben nog aan het worstelen met sok één voor een man maat 45. Leuk om te zien dat er meer Nederlanders mee doen aan dit tournooi.
groetjes Jenneke

José zei

He, nog een Nederlandse sokstrijder! ik weet dat Liza ook meedoet, verder dat er fans aan de zijlijn staan, maar niet dat er meer deelnemers van 'hier' zijn.
ik las in je blog dat je naar de handwerkbeurs komt. kom dan ook naar de Stitch'nBitch-tafel, kunnen we irl kennismaken!

yvonnep zei

Kind, kind, wat een lol... had je die sok niet van te voren kunnen breien (op de teen na, dan kun je de maat nog aanpassen, één medium man, één gemiddelde vrouw)?