dinsdag 26 september 2006

Spoilt to death!

Het Pakje! Box of Doom!Jawel, nu ben ik echt dood, want het pakje met de dodelijke sokken van Joni is net aangekomen, vlak nadat ik mijn sokken voor Joyce op het postkantoor had ingeleverd voor de reis naar mijn slachtoffer.
Enorme verwennerij is dat, zo'n sokkenoorlogspel: ik vond sokken in het pakje, maar ook zes steekmarkeerders, een vilten broche (allemaal door mijn moordenaar gemaakt) en twee strengen zalige merino/zijdemelange in een prachtige pompoenkleur. Heerlijk toch, als je zo wordt aangevallen!
Nu wachten op de reactie van JoyceR...

Spoilt to death. Verwennerij.I'm one of the 'fallen comrades' now, because Joni's Box of Dooom arrived only an hour after I posted my socks for JoyceR. This is a pampering wargame, really: not only was there a nice pair of warm socks in the box, but also six stitchmarkers, a felt brooche (all made by my assassin herself) and two skeins of the softest merino/silk blend ever, in a gorgeous pumpkin color. Man, do I love to be attacked like this!
I hope I'll hear from JoyceR soon...

8 opmerkingen:

Tijm zei

Wat een zalig spel zo!!! Wat zul je genoten hebben van het openen van je pakket!
Veel plezier ermee.

yvonnep zei

Prachtig, die pompoenkleur! Was dit je eerste sok? Ik ga toch maar voor het secret pal spel. Dan word je ook verwend. :-)

Anoniem zei

Goh, dat is wel een mooi pakketje geworden! En wat ongelooflijk snel hier! Dat halen mijn sokken (met bestemming Zuid-Afrika) nooit. En zelf ben ik ook nog in afwachting, volgens mij overleef ik nog wel even ;-)

Anoniem zei

O, en anonymous dat ben ik dus, Liza....

Irma zei

Heeft Joyce ook een blog? Kan ik eens kijken hoe het met haar gaat

José zei

Joyce heeft geen blog, wel een fotoalbum. Ik heb het hierboven tussengevoegd. Ook handig voor mij, nu hoef ik niet steeds te zoeken waar de link ook weer staat, op het sockwarsforum!

knitnthings zei

Wow - Joni was an awesome assaissn - I just sent socks. The yarn is sooo pretty!

marcella zei

bij zo'n moorddadig verhaal klinkt "steekmarkeerder" bepaald griezelig