dinsdag 10 oktober 2006

Daar zijn we dan!

Eleanor is afIk had Klazien beloofd hem op de volgende beurs mee te brengen, en dat is komend weekend, dus ik heb eens even doorgebreid aan mijn Lady Eleanor. Is het breien klaar, moeten je al die knoopjes nog leggen, dat is een werk! Maar het is klaar, hij is mooi, hij voelt lekker, wat wil ik nog meer? Dat hij samen met mij leuk op de foto wil, terwijl ik de foto maak. Jaja, vandaar dit dan maar, en een toegift, iets te kleurig:
Lady Eleanor (verkleurd)

4 opmerkingen:

froukje zei

Ik was al benieuwd hoe ie zou worden toen je begon, vind de kleuren heel erg mooi! Ik ben maar steeds in dubio of ik entrelac wil gaan breien....Maar je lady Eleanor haalt me weer een stukje verder over de streep!

Irma zei

Ja, maak daar maar eens een foto van! Geen vrouw in huis die met de armen wijd de enorme 'spanwijdte' kan laten zien? ;-) (nee, ik poseer dinsdag NIET!) haha

@froukje: are you sure? Dit is echt een grote lap! of bedoel je gewoon 'een' entrelacproject en niet per se deze?

Gea zei

leuk,leuk,en die sliertjes erg mooi!
maar het lijkt me een enorm karwei om te breien
ps: je staat leuk op de foto,
een gezicht bij een naam

doei Gea

Berthi zei

Prachtige warme kleuren. Hij is erg mooi geworden.... mede door al die knoopjes!