zondag 22 oktober 2006

Kruikenbreiers herkenbaar

S'nB TilburgDit plaatje maakte ik voor de visitekaartjes die S'nB Tilburg uitdeelde op de handwerkbeurs. Even snel gedaan, best aardig, maar eigenlijk...

Zeker nu ik zie dat Tijm een heel mooi herkenningsteken aan het maken is voor de Friezen die naar de S'nB-dag gaan, wil ik dat Tilburg daar - en op de Kreadoe, komen jullie ook allemaal meebreien? - ook voor de dag kan komen.


S'nB Tilburg 2 Opnieuw knutselen met die kruik leverde dit op. Wat vinden jullie, is dit niet krachtiger? De kruik houden we er wel in, ook al vond Irma deze link, waarin staat dat er nog veel onduidelijk is over dat gesleep met het 'mensenwater' voor de wolindustrie.

2 opmerkingen:

nnrrdgrrl zei

hoi, ik bedoel het niet rot maar de tweede vind ik onduidelijker. voor insiders waarschijnlijk niet, maar voor volk van buiten tilburg is het raden wat er onder die bol zit. kwestie van doelgroep bepalen dus :)

yvonnep zei

Het is een geweldig verhaal! Overigens zijn er meer branches waar urine een wezenlijk onderdeel vormde van de kwaliteit van een produktn(lees Mo Yan: Het rode korenveld). Zelf vind ik de eerste mooier. Kruik en breiwerk zijn niet als vanzelfsprekend bijeenkaar horend. dat moet je altijd uitleggen. Maar dit terzijde. Mooie kleur dat zelfgeverfde groen!