donderdag 9 november 2006

2 en 7

grotecol voor trui

Afwisseling van naalden, dat voelt vreemd. Ik brei een col op naalden 7, voor de trui die ik vorig jaar maakte met een keurig maar net iets te wijd boordje voor een wintertrui. De col blijft los, dan kan die weer af als ik bij iemand ben waar de verwarming hoger staat dan thuis, of voor in het S'nB-buurthuis, waar het eergisteren 25 graden was...
En ik brei op naalden 2 een tweede Grols wantje. De eerste, op naalden 4, is af en leverde wat vragen op die ik bij dit kleintje anders ga oplossen. Als ik precies weet hoe hij hoort en/of wat ik wil, maak ik een passend paar.

6 opmerkingen:

Irma zei

Zoooo, dat 2e wantje is echt een maatje minder!
Meteen een kinderhandwantpatroon in het leven geroepen!

Tijm zei

Bedankt voor je link! Mooi hé!
Mijn zus (friesfroukje) gaat naar de workshop Grolse wanten.

Tijm zei

Joze, kun jij me uitleggen hoe ik zo'n streepje onder de woorden die link zijn in de tekst kan krijgen ?

Berthi zei

De Grolse wanten zijn zo mooi. Misschien ga ik ze ook nog eens proberen te breien!

yvonnep zei

Echt mooi, die wanten. Ik plan ze voor de winter van 2015. :-)

annette-h zei

Hoi Jose,

Spannend hoor, ik kom zaterdag de workshop volgen!
Op de foto ziet de want er goed uit!