maandag 27 november 2006

Hoe meer, hoe moeilijker

3 strengengevlochtenveel bolletjes

De Grolse wanten hebben me aan de zoveelste verslaving geholpen: niet alleen sokken, ook wanten moeten voortaan altijd op de pennen staan.
Ik dacht dat ik met de recentste drie strengen (zie hierboven de witte ouessant, beige coburger fuchs en notengeverfde zwartkop) wel vooruit kon om een paar wanten mee te componeren. Maar toen bedacht ik dat er wat donkerbruin bij zou kunnen voor het contrast, of wat donkerrood misschien.
Kortom, vanmorgen nog vóór het badderen stond ik al met parapluhaspel en bollenwinder tussen de overvloed, nu heb ik bijna alle strengen in bollen veranderd en veel combinaties bij en weer uit elkaar gelegd, en weet ik het helemaal niet meer. Denk dat ik nu dus maar even wat simpels en nuttigs ga doen, zakdoeken strijken bijvoorbeeld, daar kun je zo lekker bij nadenken over de komende projecten.

6 opmerkingen:

froukje zei

Ik heb de want ook net ontdekt, en me vervolgens onmiddelijk opgegeven voor de "Mittens Kal" : http://groups.yahoo.com/group/mittenskal/ Het eerste patroon is leuk, maar meteen ook uitzoeken geblazen...(jouw bolletjes zouden er goed bij passen!)

Breien in Berkel e.o zei

De kleurencombinatie op de eerste foto is wel erg mooi om in een want te transformeren. Lijkt me warm voor van de winter!

yvonnep zei

Ach, josé, ik schoot zo in de lach... en dan ga je zakdoeken strijken!

friesfroukje zei

ja idd net wat yvonne zegt: enne Het nuttige van zakdoeken strijken is dan ook wel nadenken over de komende projecten!!

odette zei

Haha , ik zit juist in mijn eigen blogje uit te leggen dat ik zo een hekel heb aan strijken.....
Mooi draadjes trouwens, heb die allemaal zelf gesponnen??

Irma zei

HAhaha.
Dat is toevallig! Zat jij ook bollen te winden?