vrijdag 17 november 2006

Muts!

grols mutsjeSnel even een mutsje gemaakt voor morgen, dan ben ik herkenbaar als 'die van die workshop'... Maar ja, wie me zag breien vroeg al of het niet te klein zou worden en het is inderdaad een soort closetrolverstopper voor op de hoedenplank van de auto, zo op het eerste gezicht. Ik kan het wel op, maar dat ziet er wat benauwd uit. Had ik maar beter opgelet/gemeten/geluisterd.
In elk geval weet ik nu al bijna hoe je die Grolse ster in het rond kunt breien!

5 opmerkingen:

froukje zei

Ik vind 'm wel heel erg leuk!

Ada zei

Hoi Jose,
Hij is wel erg leuk hoor maar ziet er inderdaad wel een beetje klein uit.
En ik zie dat jij ook de nieuwe versie van blogger al hebt, hoe bevalt het? Ik kan haast niet wachten tot ik ook over kan maar zie nog steeds de link niet..snif.

Groetjes Ada

Irma zei

Closetrolverstopper?! :D
Ik hoor dinsdag graag alle ins en outs van de SnBdag. Moe?

yvonnep zei

vond het mutsje alleen maar mooi en had echt niet in de gaten dattie wat klein was? Voor op een kinderkoppie? Was leuk om je weer even te zien!

Casper - Mutsen Headict zei

Of de muts nou te klein is of niet... toch heel erg knap om zo'n muts "snel even te maken" :)