maandag 18 december 2006

7-1=6

warm heartsgrolsFLAKkabelvestbranching outlittle eleanortijgers voor R

Zeven onderhanden werken is te bar, dus ik heb me voorgenomen eens een paar dingen af te maken. Kleintjes eerst, dat schiet op!

sokken voor RDe sokken voor R. liggen klaar om weggegeven te worden, ik hoop dat ze ze leuk vindt. Volgens mij is R. een dame, en dit zijn niet van die damesachtige sokken, maar zo nodig heeft ze vast wel een kleinkind waar ze ze aan kan doorgeven.



warm heart tipDe warm heart mittens leveren nog een probleem op: jammer genoeg kwam ik net toen ik aan de bovenkant begon aan dunnere stukken garen, dus het is veel te puntig geworden. Uithalen en opnieuw doen, iets anders zit er niet op.


One down, six to go: seven wips is far too many, so I'm trying to finish at least a few of them, soon. Socks: ready! Warm heart mittens: giving a problem, because the (yes, homespun) yarn is thinner at some lengths, and of course this happens to be so where I need it least: at the tip of my first mitten. I'll have to frog and reknit it :-(

4 opmerkingen:

Joni zei

Hi Jose! I received the package you sent and, Thank You!!! What a great surprise. The kids have already been into the chocolate coins, and I am going to try the licorice today. The origami project looks like fun! I think I'll work on that with my husband some evening. And thank you so much for the yarn! It's such perfect colors; I will make matching socks for my daughter and I with it. :) Again, thank you! I have your kool-aid here too, and I will be mailing you a package this week. ;)

zoetegoed zei

Uiteindelijk komt het allemaal wel af. Ieder breiwerk heeft toch ook zo zijn functie? De nadenker, de gedachteloze, de bijter, de nieuwsgierige, de afwerker, de proef. Tenminste zo kan ik mijn breiwerkjes wel classificeren.
Maar wel goed om eens de wips in fo's om te zetten en het nieuwe jaar 'schoon' beginnen. Irma

Tijm zei

Goed streven om eens iets af te maken. Mijn ervaring is dat er zomaar weer vanalles onder handen is.

yvonnep zei

Ook damesachtige dames hebben wel eens koude voeten, dus wie weet. Ja, de punt van de wanten is wel erg punt. Maar zien er wel leuk uit. En goed zo. Afmaken. In 2007 weer 2007 nieuwe projecten. :-)