dinsdag 19 december 2006

Beeeh!

schaap Altijd gedacht dat ik me verre zou houden van het maken van poppetjes en beestjes, maar ja...

Ik heb intussen natuurlijk veel gekaarde wol, ik kwam in contact met een oude bekende die het had over het zelf maken van kerstfiguren, en iemand wees naar deze site, waar je onder 'kostenlose Kurse' een schaapjesbeschrijving vindt. Gisteren bleek Zeeman pijperagers te verkopen, dus nu heb ik mijn eerste schaap op de pootjes staan. Nog wat wiebelig en wat honds, maaar toch. De pijperagers zijn lang, de wolvoorraad is groot; ik denk dat het volgende beest een kameel wordt!

7 opmerkingen:

odette zei

Nou, ik vind het goed gelukt hoor. Het is een schatje. Maak er nog een paar en je hebt een hele kudde.

Gea zei

ja,het begin van de kerststal
leuk geworden!!

astridpersons zei

ik wist dat je het in je had!

froukje zei

een prachtig schaapje!

Jonna zei

Ha José,

Je bent getagged (jaha, web 2.0 komt naar je toe), en ik wil de 6 raarste dingen over je weten.
Kijk anders naar mijn blog (http://jonna-lind.hyves.nl/blog/#) hoe raar ík ben ;-)

groetjes, jonna

Nederlass zei

Jaaa, de Waldorfpuppe! Heb ik m'n hele jeugd geschopt tegen 't antroposofische gedachtengoed, en wordt het me nu toch weer om m'n oren gesmeten hoe mooi en krea het eigenlijk is.
Superdroppig schaapje! Bedank voor de link.

Patricia zei

What a sweet little face your sheep has. Love the colorful snowflakes. I can just sit here and watch the "snow".