dinsdag 5 december 2006

Een broertje voor Eleanor

broertje voor EleanorIk kan me heerlijk in mijn Lady Eleanorsjaal wikkelen, hij moet kleumend toezien, maar er zijn nog vijf bollen over. Nou, dat wordt dus een sjaal voor hem. Niet met 7x8 steken, zoals mijn dekentje, maar met 4x7 steken, een mooie sjaalbreedte. Het komt niet af voor pakjesavond, maar de voorpret is er niet minder om.

Lady Eleanor is to have a little brother soon! DH is cold and he is envying me, when I'm covered up in my entrelac shawl, but rescue is soon to be expected: there were five skeins left, so I'm making him a scarf now, and he can hardly wait to put it on :-D

4 opmerkingen:

yvonnep zei

oh, dear... allebei dezelfde? Niet tegelijk dragen. Maar mooi blijft ie!

salamander zei

leuk deze techniek.
nadat ik het deze week bij jou zag, ben ik ook even aan het proberen geweest.
het breidt niet echt snel, maar het is wel leuk.
het blijft bij mij voorlopig bij een proefstukje.
hoe ver ben je nu met de sjaal?

Patricia zei

Love the colors in that scarf. I will have to find the older sister.

astridpersons zei

prachtig weer: ik moet hem nog steeds maken. Maar aangezien jij zo lekker gaat met eleonor, kan een 3e ook nog gebreid worden voor een brabantse breivriendin.....