zaterdag 23 december 2006

I'm NOT weird!

O nee, he! Ik ben door Jonna aangewezen om mijn zes vreemdste eigenschappen hier te publiceren en dan ook nog zes anderen aan te wijzen die zo gek zouden moeten zijn om dat te willen. Steeds als zoiets rondwaart in Blogland lijkt het aan me voorbij te gaan - blijkbaar weten de meesten wel dat ik hier niet van houd, raar he! - maar op het eind, als iedereen al aan de beurt geweest is en ik opgelucht denk dat ik buiten schot ben gebleven, ben ik toch weer de klos.
We zullen zien, misschien doe ik het later wel, maar nu even niet.

But nevertheless, Jonna tagged me for the six weirdest points about me. Sigh. I hoped I could escape and this thing would pass me unnoticed.

I might do it, I might not. You may think this weird, but I do NOT like this kind of tagging chains. May be continued...
Or not...

Geen opmerkingen: