maandag 1 januari 2007

Ingepalmd

Wipje drie is klaar en gewassen voor het alweer afnemende maan is. Het volgende probleem is het vlak liggend in model drogen, want meteen als het op tafel ligt, krijg je dit:


Narcis komt aanrennen, slaat de klauwen in de wanten en gaat er mee over de tafel aan het rollen. Vermanende woorden leiden tot deze brave pose, die duurt tot je je hielen hebt gelicht. Ze klinkt intussen als een goed afgesteld spinnewiel in actie, dat dan weer wel.
De wanten zijn intussen al een paar keer in kussentjes veranderd en weer platgemaakt, poes en ik zijn nog wel even bezig voor ze droog zijn.

I finished the warm heart mittens, the third wip of seven (created one new, so still five to go...) and Narcis seems to help blocking them, but attacks them every time I'm out of sight.

4 opmerkingen:

Breien in Lansingerland zei

Ze zijn mooi geworden, je wanten! En Narcis zal het wel een keertje leren hoop ik...

jenneke zei

Prachtige wanten! Ze zijn precies in de kleuren van je kat gebreid. Misschien dat Narcis er daarom zo graag op gaat liggen. Mijn katten gaan overigens het liefst op het breiwerkje liggen waar ik op dat moment mee bezig ben...

Hedwich zei

Hoi José,
De wanten zijn prachtig. Ik ben er héééél erg blij mee. Ik vind het echt helemaal te gek! Heel erg bedankt!!!!!
Ben je e-mail adres kwijt, vandaar dat ik zó even reageer. Groetjes Hedwich.

Irma zei

Mooi geworden! ze zien er ook heerlijk zacht uit!