dinsdag 2 januari 2007

Intussen, in de keuken

fleurig!Morgen krijg ik weer bezoek, gezellig. Daarom sta ik nu al twee dagen in de keuken. Koekjes haal ik straks nog wel even, nu pruttelt er steeds een ander kleurtje uit de grote verfpan. Het bezoek komt namelijk naar mijn wol kijken, dan moet er ook wel wat te zien zijn, vind ik.
H vermoedt dat zo'n voorraadje wol mensen hebberig maakt. Zou het heus?

Tomorrow I'll have visitors, coming to admire my stash. To be sure there will be something to look at, I'm busy in the kitchen today, cooking all kinds of colors!

6 opmerkingen:

yvonnep zei

oh hemeltje, waarom doe je me dit aan? Laat je ook nog wat ongeverfd voor mijn verwend secret palletje?
Verder komen we ook omdat jij gewoon leuk gezelschap bent!

froukje zei

Prachtige wol, schitterende kleuren! Wat zal dat mooi uitspinnen!

yvonnep zei

Ja, ik ging natuurlijk genadeloos voor de bijl met dat groen. Dat duurde echt niet eens een minuut. José, je maakt echt schitterende kleuren en schitterende combinaties!

knittingajour zei

wow mooie kleuren!

E-mile zei

Het was inderdaad gezellig; de tijd vloog ook om!

Prachtige wol heb je al gemaakt zeg! Als je zo ver bent dat de bolletjes in de verkoop gaan, dan moet je maar een gil geven! Want ik zie mezelf toch echt niet achter zo'n spinnewiel kruipen; hoe leuk het er ook uit ziet.....

Irma zei

Heerlijk zulke gekleurde broodjes!