donderdag 4 januari 2007

Vraag

groene ouessantop de kloskluwentje

Hoe heet het eigenlijk als de dealer zelf ook hopeloos verslaafd is? Of eigenlijk, als een verslaafde merkt dat anderen ook voor de bijl gaan voor haar verslavingsproduct? Er blijkt vraag naar wat ik maak, ook al vind ik het zelf nog steeds niet perfect. Compliment voor mij, uitdaging ook, en nieuwe inspiratie. Ik heb mijn eerste spinsel verkocht!
Wordt het een webshop? Blijft mijn 'wolhol' een onderhands verkoopkanaal voor geselecteerde bofferds? Zal ik deze streng zo gaan missen dat ik de rest zelf wil houden? De tijd zal het leren!

Are there currently any terms for hopelessly hooked dealers? Or for addicts that discover others fall head over heels for their cherished products?
I discovered there is a market for this, even when it is not yet perfect in my own eys. Is this the birth of a webshop? Will my own 'fuzzy room' remain the secret stash enhancing opportunity for a selected public? Or will I miss this first sold item so much that it will remain the only one? Come back later and find out!

7 opmerkingen:

Jenny zei

I love the color. No perfect? I don't see it and even so it's handspun that's the way it is... that's what makes it' beautiful - the hand!

yvonnep zei

Haha, 't is voor mij, 't is voor mij... it's for me, it's for me!
In het echt is het nog véél mooier!

Berthi zei

Het is prachtige wol en.... ik ben benieuwd wat yvonnep ermee gaat doen!:-)

E-mile zei

hahaha; yvonnep; je had al gewaarschuwd dat je er hebberig van werd; nou, dat blijkt wel uit deze entrie.... Maar inderdaad: het is super mooie wol (zelfs ongesponnen zag het er al prachtig uit!!).

Hoewel het natuurlijk super is als je er een webwinkel mee kan gaan beginnen, hoop ik wel dat sommige van ons bij de geselecteerde bofferds blijven horen; en dat we (hint....) dan prachtige dingen kunnen maken van jouw wol!!

astridpersons zei

ja, dat wil ik ook
ja, dat wil ik ook
ROOD! ROOD!

Rineke zei

ja dat wil ik ook
ja dat wil ik ook
BLAUW! BLAUW!

Breien in Lansingerland zei

Nou, je hoort het... Open een webshop :-) En de eerste advertentie krijg je tzt van mij gratis in de mittenskal nieuwsbrief! Die groen is wel heel erg mijn kleur...erg mooi!