woensdag 7 februari 2007

(Gedeeld door ) 8!

S'nB Tilburg groeit, gisteren waren we voor het eerst met zijn achten! Bovendien had Marij van Buurthuis Hoogvenne voor een verrassing gezorgd: twee enorme zakken met garen en een flinke zak met lappen en lapjes. Er was maar één voorwaarde aan verbonden, namelijk dat het wel allemaal gisteravond meegenomen zou worden. Gelukkig waren de heren van het biljart er gisteren niet, zodat we beide zakken met garen op het biljart hebben leeggestort en ons geworpen hebben op het selecteren van de inhoud. De een sorteerde op kleur, de ander op materiaalsoort, de derde op pluizigheid, dus alle bollen zijn ruimschoots over de tafel gegaan. Uiteindelijk heeft ieder iets van haar gading uitgekozen en is de rest in bulk met een aantal mensen meegegaan. Vandaar die grote zak in mijn hobbyhok, dat wel steeds kleiner lijkt te worden ;-) Zoek je nog iets voor karnaval of een goed doel? Grote kans dat het hier wel tussen zit, dus laat dan maar even horen!

S'nB Tilburg is growing, yesterday brought a group of 8! knitters together. Good for the immense amount of yarn we were donated. You can see the small part I took home with me. I'll find it a destination, in time.

3 opmerkingen:

Irma zei

Het was erg leuk er weer te zijn

Berthi zei

Gebrek aan garen heb jij voorlopig niet!!:-)

Gerria ter Beest zei

Beste Jose,
Wat een mooie site. Ook de breiclubs in cafe's zijn hier op het platteland doorgedrongen.
Ik heb een vraag aan je:
Heb jij misschien voor mij een patroon voor Grolse wanten? Ik wil ze voor mijn zoontje maken.
Groeten Gerria