donderdag 22 februari 2007

Gutenberg!

Nog nooit van het Gutenberg project gehoord? Dan heb je wat gemist. 'Alle boeken ter wereld' worden in hun geheel op internet beschikbaar gesteld. In theorie, natuurlijk, maar het lijkt echt al ergens op. En net kom ik, rondstruinend langs allerhande blogs, een link tegen naar Beeton's Book of Needlework, met als item 323 een 'Knitted Neckerchief in Black Shetland Wool', vlak na een rose-met-witte kniebeschermer, bedsokken, gebreide antimakkassars en allerhande borduurtechnieken. Ach jee, wie dacht dat er ooit een einde aan mijn tijdgebrek zou komen?

Didn't you know the Gutenberg project yet? Take a look in Beeton's Book of Needlework, and find out what great work is being done by people scanning books and publishing them!

3 opmerkingen:

froukje zei

Geweldig!Dank, dank, dank.... Heb de link meteen bij mijn favorieten gezet!

yvonnep zei

Ja, ik kende het Gutenberg project, had ik gebruik van gemaakt voor een van de artikelen die ik schreef. Beeton's heb ik meteen gedownload. Wat een pracht! Volgens mij wordt het af en toe 2e hands aangeboden voor heel, veel geld.

Marianne zei

Ja geweldigige e-books heb je daar he. Ook andere sites geven nu pdf's van complete boeken. Ik heb er verschillende op mijn site staan en zelf ook gedownload Van 2006 heb ik ze allemaal al gewist op mijn weblog (wegens teveel bandbreedtegebruik) daar stond die van Beeton ook bij.