zondag 18 februari 2007

Ik hou van blauw

Aaaaah! Ik zag al die prachtige kleuren zijde op de beurs bij Bart en Francis, en wilde ze allemaal. Helaas, aan vijf euro per klosje was dat niet mogelijk. Toen bedacht ik dat ik nog 'oudblauwe' lont heb klaarliggen, en dat ik daar wel een bijpassend zijden draadje bij wil, om mee te twijnen of zo. Laat ik nou het juiste klosje gekozen hebben! Er zijn drie tinten van dit blauw in mijn wolvoorraad, dus ik heb nog wat te doen en te bedenken, voor dit af is. Aaaaah....

I love blue, and I choose the right silk to combine with my 'old blue' roving, by viewing my stash with my inner eye (from 150 kilometers away, so there was no other way). Am I lucky!

2 opmerkingen:

yvonnep zei

Ja, als je het zo neerlegt kun je niet anders dan met je van blauw houden :-)

Irma zei

AAAArgh...gruwelijk mooi
Is het de volgende SnB ook klaar?
hihi