dinsdag 6 februari 2007

O-oh!

Gisteren was de lentebeurs Creatief en Hobby in de Rijnhal in Arnhem. 'Wij' - S'nB uit verschillende plaatsen - waren uitgenodigd om te laten zien dat breien met de tegenwoordige garens leuk is. En al was er best veel bandjesgaren te showen, we hebben ons prima vermaakt. Na afloop mocht er een en ander mee naar huis. Ik durf het bijna niet te laten zien, zo veel buit...

Ik scoorde nog een paar fantastische bamboe breinaalden, waar onze vrienden van Quilting together mee stonden te zwaaien naar ieder die van breien hield. Naast dat cadeautje kocht ik nog een bamboe rondbreinaald voor een nieuwe Moebius van zachte blauwe weelde uit de voor ons klaargezette graaidoos.
Helaas:

Ik dacht op een geheel eigen wijze een onzichtbare opzetrand te hebben bedacht, en op het eerste gezicht was dat ook een heel geloofwaardige veronderstelling.




De andere kant had een dubbel zichtbare rand, de blokjes bevielen niet, het werd toch wat raar allemaal, dus ik heb dit uitgetrokken. Daar zit ik dan, met een prachtige, heerlijk werkende breinaald en drie heerlijke bollen blauw garen. Zielig he?

Translation/summary:
Yesterday SnB were guests at another fair and we enjoyed ourselves greatly, because knitting together is good and telling people about that is fine and taking the loot leftover yarns home is fun!
I tried to invent my own invisible Moebius cast on, I failed and frogged it, but now I have this great Clover circular that I bought on the spot, and the nice blue yarn too. Too bad, isn't it?

3 opmerkingen:

Berthi zei

Het was een erg gezellig dagje. Eindelijk heb ik dan die mooie Grolse wanten en muts kunnen bewonderen.

odette zei

Erg he denk je iets bedacht te hebben blijkt het achteraf niks te zijn.
Waarom gebruik je de 'normale' mobius opzet niet, of vind je die net zo lastig als ik hem vind??

yvonnep zei

ja, ja, erg zielig... ben jij a.s. zaterdag ook in zwolle?